17. kesäkuuta 2013

Makuuhuoneen uusi ilme!



Täällä taas pitkästä aikaa. Kesäkuu on vierähtänyt töitä tehdessä ja tietokonekin on temppuillut, joten kuvien lataaminen koneelle on jäänyt. Nyt tulee kuitenkin päivitystä tännekin. Kovasti olen kuitenkin käynyt muiden blogeja kurkkimassa ja muutaman uuden blogi-ihanuuden löytänyt!

Makuuhuone on ollut jotekin ankea jo pitkään. Olen hakenut pitkään makkarin päätyseinälle sopivaa tapettia, mutta sitä ei tunnut mistään löytyvän. Tapetoin sen pari vuotta sitten kullanvärisellä tapetilla ja heti tapetoimisen jälkeen totesin, että tää ei todellakaan oo oikee tapetti. No, se sai vaan väliaikaisesti passata. Nyt löysin, sitten väritykseltään ja kuvioinniltaan mukavan tapetin oikeastaan sattumalta. Äitini oli tapetoinut kyseisellä tapetilla keittiönsä ja se näytti hyvältä. Päädyin siis ostamaan kyseistä tapettia omaan makkariin. Eilen saatiin tapetti seinään. Huoneen ilme muuttui tyysti ja huoneeseen tuli tuplasti lisää valoa. Kyllä vaan vaalea avartaa!

Harmaa ja valkoinen on myös makuuhuoneessa päävärit. Sänky on pedattu mun uusilla lakanoilla. Hemtexin ale-myynnistä ostin nämä jo kauan himonneeni lakanat. Nää harmaa-valkoraidalliset on mun lempparilakanat! Myös makkarin valkoinen hylly on saanut uusia sisustusjuttuja ylleen. Nyt makuuhuoneen ilme on yhtenäisempi ja enemmän mun makuun!

Hyvää alkanutta juhannusviikkoa!

2 kommenttia:

  1. Mulle sie olet uusi ihana blogituttavuus. =) Terveisin Taija rappuralli-blogista!

    Hauskaa kesää!

    VastaaPoista
  2. Kiva tapetti! Ja toi hylly on söpö. :)

    VastaaPoista